CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Tuesday, May 17, 2011

Happy Teacher's Day !! :((




Assalamualaikum ...

Selamat Hari Guru ..

Sejuta Terima Kasih Kepada Semua Guru Di Smk Kota dan juga Yg pernah Mendidik diri ini ..
Walaupun Xdapat Hadir n Smbut Hari Guru Sama2 .. :)

Dan Juga ..
Selamat Hari Guru , Mama .. :(
Maafkan Kakak ..
Sebab kakak , Mama xdapat gi Sekolah N smbut HARI GURU macam Cikgu2 Laen ... :(
Bagi Kakak , Mama Adalah Ibu , Teman , Sahabat , Dan CIKGU yg Terbaek Lam idup kakak ..
I LOVE U MOM !

Pagi tu , aku Seawal 5.30 pagi ..
Coz kena gi Hspital lagi..
Mama cakap kalu awal Maybe boleh singgah kat sekolah dulu ..
tp .. Masa tak mengizinkan ..
ermm .. its Okey .. :)

Kul 8 Pagi ..  aku , Mama n Baba smpai kat Hospital Besar KB ..
Then mcam Biasa , ambik Darah , then tnggu Result ..
Pahtu Jumpe Dr Syamimi dan Dr Asmahan ..
*Pakar yg merawat n ambik kes aku .. :)

Alhamdulilah , Tahap Kesihatan Aku semakin Membaek Dari dulu .. :)
Aku Bersyukur PadaMu , Ya Allah .. :)

Sambil2 tnggu Result darah n Mcm2 lgi tu ..
Aku talking2 wif Sorang Bdak Prempuan nim , Farah ..
Cantik budak nim , baru form2 ..
actually da lame aku kenal dye , mase Aku kemo Cycle3 dan mase tu dye pon
tengah kemo , dye m'hdap Kanser .. :)

Senyum :)
Kata Mama .. "Apa2 Pn Terjadi , Kakak Kena senyum"
Yes mama ! Kakak Senyum .. :)
Walaupn Kakak sakit , sedih , sunyi dan Mcam2 lagi ..
Kakak Xkan sesekali benarkan Air mata kakak jatuh depan Mama .. :)
Kakak Janji ! :)
Baba plak kata..  "Allah Sentiasa Ada Bersama Org Yg Sabar .." :)
Insya Allah baba , Kakak SABAR !

:) 





Then , Dr Asmahan tambah lagi ubat baru tuk Mmbntu pertahan badan aku dan
untuk kurangkan Dos Stiroed yg aku Ambik sekarang ..
Satu Je Yg Dr Asmahan Selalu Pesan ..
"Balqis Kena Kuat Semangat Dan Yakin Dengan Kuasa Tuhan "
Sujud PadaNya Selagi Mampu .. :)

Okey la .. Thats All ..
"Have trust In Allah , n u will Nver Lost "

0 comments:

this gurlz lOve her bOy.,