CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Saturday, May 14, 2011

Kembali Ber-Blogging .. :)

gemuk ?? :((

Asslamualaikum ..

Ermm .. Da Terlalu lame rasenya Blog nim *Terbiar ..
Last aku Update lau xsilap Akhir Blan Januari ..
Da lebih 4 bulan Aku xupdate ..

Alhamdulillah ..
Hari ni , Setelah Macam2 yg aku lalui , Aku Mampu Utk Ber- blogging Lagi .. :)
Walau Tak sepenuh Sempurna !

Dalam Masa 4 bulan tu .. Macam2 da terjadi sejak aku Disahkan
Sebagai Salah Seorang Persakit ..
( SLE / SISTEMIC LUPUS ERITEMATOSUS )
Dan sampai Sekarang Aku masih dalam rawatan ..
Mesti nk thu ape sbnarnye pnyakit tu kan ?
Insya Allah , Nanti lau sempat aku story sal tu eh .. :)

Sekarang ..
Everything Da BERUBAH ..

Betul Kata Mama :
"Dalam Hidup Kita Tak Kan selamanya Berada Di ATAS" :)
Dalam Masa Yg trlalu singkat Kita Akan JATUH ke bawah Atas KehendakNya ..
Dan Bila Kita sudah Berada Di Bawah , Menyesuaikan diri Dan Redha Adalah Jalan TERBAEK .. :)
Dan Tentunya Cara yg Trbaek Ialah Mendekatkan Diri PadaNya , Allah S.W.T  .. :)
Allah S.W.T Menguji Kita Kerana DIA Menyayangi kita  .. :)
Dan Kerana Tidak Mahu Kita Terus Lalai dengan Keindahan Sementara .. :)

Ouh .. lupe..
Dlu Blog nim Sume Tentang Kisah CINTA yg KononNya Sejati g2 .. :)
Cinta ? errmm , let it be .. Sume tu da xde guna  ..
I'm SINGLE .. Dan Selesa Begini ..
Keluarga , Sahabat , Kawan , Teman adalah SEGALANYA .. :)
Dan Jangan Silap .. Rasa Cinta Tak Akan Sesekali Bertukar Menjadi BENCI ..
Why ? Entahla , Mungkin Kerana BENCI tu tak patut ade , Apatah lagi pade seseorang
yg penah jadi sebahagian dari hidup kita , rite ?? :)
Dan Biarkan SegalaNya Menjadi RAHSIA HATI .. <3

0 comments:

this gurlz lOve her bOy.,